رفتن به محتوای اصلی
۴ مرداد, ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۸

دیدار شهردار كلان شهر قم با مدیران رادیو معارف

مطلب بدون عنوان 5199
دكتر سید مرتضی سقائیان نژاد به همراه تنی چند از مدیران شهرداری قم با دكتر مسعود كاویانی مدیر رادیو معارف و مدیران این رسانه دینی دیدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش شهرنیوز، شهردار قم در این دیدار ضمن تقدیر و تشكر از برنامه های فاخر و ارزشمند رادیو معارف عنوان كرد كه خود را همواره از شنوندگان این رسانه دینی می‌داند و بیش از ۱۵ سال كه است تفسیر آیت الله جوادی آملی را از طریق صدای فضیلت و فطرت دنبال می‌كند.

وی با بیان اهمیت تعامل فرهنگی و همراهی مجموعه مدیریت شهری با رادیو سراسری معارف، این همكاری را منجر به توسعه خدمات فرهنگی به آحاد مردم بیان نمود و نتیجه این هم افزایی را پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شهر و كشور دانست.

دكتر سقائیان نژاد ضمن بیان گزارشی از خدمات مهم انجام شده در شهر كریمه اهلبیت(ع) در یك دهه اخیر اذعان داشت: شهرداری موظف است بر اساس وظایف سیصد و هفتاد و دو گانه خود بستر انجام امور فرهنگی را فراهم آورده و از خادمان رسانه ای اهل بیت علیهم السلام افزایش تعامل و كار فرهنگی را در این بستر هموار شده مطالبه نمود.

وی در ادامه افزود شهرداری كلان شهر قم كه در طول سال علاوه بر مجاوران حرم حضرت معصومه(س) به بیش از ۲۰ میلیون زائر بانوی كرامت خدمات رسانی می‌كند تلاش دارد تا امور مهمی همچون فرهنگ شهروندی، ترافیك شهری، احترام به همسایه، تفكیك پسماند از مبدا و.... را با مشاركت رادیو معارف به عنوان رسانه‌ی دینی مرجع بازتعریف نموده و در راستای ارتقای فرهنگ دینی شهری در سطح شهر و كشور گام بسزایی بردارد.

شهردار قم با بیان این مطلب كه پیش از طراحی برنامه پنج ساله مدیریت شهری از علما و بزرگان حوزه علمیه قم همچون حضرات آیات اعرافی، بوشهری و سعیدی مشورت گرفته، از مدیران و برنامه سازان این رسانه دینی برای تشكیل جلسات هم اندیشی، بحث تخصصی و ایده پردازی در امور مربوط به شهرداری شهر حضرت معصومه سلام الله علیها دعوت به همكاری كرد.

در ابتدای این دیدار دكتر مسعود كاویانی مدیر شبكه رادیویی معارف ضمن خیر مقدم و خداقوت به دكتر سقائیان نژاد ، از زحمات ایشان بابت همكاری و تبلیغات محیطی رادیو محرم در سطح شهر مقدس قم تقدیر و تشكر كرد.
مدیر رادیو معارف ضمن اعلام آمادگی برای همكاری با مجموعه شهرداری كلان شهر قم، گفت: رادیو معارف می تواند در حوزه مباحث شهرنشینی، قوانین شهری و همچنین در مناسبت های مذهبی ماه ذیقعده و نیمه شعبان و ... به عنوان یك رسانه با گستره ملی ایفای نقش نموده و معین خادمان امام عصر(عج) و كریمه اهلبیت(ع) در این مناسبت های زائر پذیر باشد و با توجه به ظرفیت بالقوه ای كه در این رسانه سراسری وجود دارد می تواند مباحث و مسائل شهر دینی قم را در سطح ملی مطرح نماید.

در ادامه این جلسه آقایان توفیقی و ركنی مدیران روابط عمومی و كارگروه مستندسازی این شبكه رادیویی ضمن تشكر از خدمات فرهنگی و حسن تعامل آقای كلانتر زاده، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم در حوزه تبلیغات محیطی رادیو محرم ، ساخت برنامه رادیویی با موضوع فرهنگ شهروندی و همچنین تهیه مستند كوتاه و بلند رادیویی در خصوص حقوق شهروندی را پیشنهاد دادند.

در پایان این دیدار دكتر سقائیان نژاد به اتفاق هیئت همراه از استودیوهای پخش رادیو معارف و رادیو محرم بازدید و برای برنامه سازان این رسانه دینی آرزوی موفقیت كردند.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/FDPwl